
Mama vroeger
Op 3 oktober 1948 werd de liefste mama ter wereld geboren, mijn mama, Shardey Lynn haar oma. Hier zie je haar met mijn oma haar mama π©·
Mama was de oudste, ze had drie zussen. Ze is opgegroeid aan de Provenierssingel in Rotterdam. Als klein meisje gingen we daar ook weleens heen naar oma, die daar toen nog woonde. Later is ze verhuisd. Op de Provenierssingel hebben we ook nog geschaatst.
Mijn opa, de papa van mijn mama is ook jong overleden. Ik was toen zeven jaar, net zo oud als Shardey Lynn nu is. Ik heb nog een mooie tekening van de vader van mijn mama. Super knappe man ook. Mijn oma en opa allebei, super mooie mensen, net zoals mijn mama en papa een prachtig stel.
Opa heeft ook gewerkt aan het schip de SS Rotterdam. Heel bijzonder, daar gaan we af en toe weleens naartoe π, om daar wat te drinken en we hebben een rondleiding gehad en Shardey Lynn is daar ook in het zwembad geweest met haar beroemde hondjesknuffel van haar oma π.
Mama heeft haar school afgemaakt en tijdens haar schoolperiode en werkperiode in het ziekenhuis had ze vriendinnen, zoals Marijke, Ineke, Santina. En Jet ook een vriendin kent ze ook al heel lang. En wij leerden ook weer de kinderen van hun kennen. Veel mooie momenten hebben we vroeger gehad.
Papa heeft ze destijds leren kennen, ze dacht eerst dat hij ouder was, hij zat bij de Marine toen, maar zij was een jaartje ouder. Toen ze 18/19 jaar waren trouwden π ze in Rotterdam, super mooie foto's hebben ze, ook in het park bij de Euromast. Mijn moeder had haar eigen trouwjurk gemaakt. Echt super mooi π©·.
Ze hebben samengewoond in Rotterdam, mama heeft bij het Sint Franciscus Ziekenhuis gewerkt, waar ik ben geboren en papa werkte eerst als timmerman, daar heb ik nog mooie foto's van, die zal ik nog een keer delen. Hij ging ook naar school toen ik was geboren en naar de politie academie om uiteindelijk bij de politie te gaan. Hij heeft het ver geschopt, hij heeft van alles gedaan en ook goede vrienden gemaakt daar. Hij heeft bij de spoorwegpolitie in Eindhoven gewerkt en hij is zelfs brigadier en inspecteur geworden bij de politie. Hij heeft op diverse plaatsen gewerkt, waaronder in Sittard en Den Bosch.
Vroeger ging ik weleens langs bij hem toen hij bij de spoorwegpolitie in Eindhoven werkte. Hun kantoor was op het station zelf en ik kon gratis eerste klas met de trein reizen, dat was heel leuk π. Voordeel dat hij daar werkte ook.
Als klein meisje ging ik ook mee naar de hondenwedstrijden wat ik heel bijzonder vond. We hebben ook altijd dieren thuis gehad en politiehonden, waaronder Benno, Nero, Zorbo. Super lieve honden, waar we mee zijn opgegroeid.
Mijn ouders hadden voordat ze kinderen kregen, samen al mooie reizen gemaakt en veel dieren thuis waaronder een rolstaartbeertje, een hagedis en zelfs een slang, die later naar de dierentuin Blijdorp in Rotterdam zijn gegaan. Op 1 april was hun rolstaartbeertje een keer ontsnapt, denk je dat iemand dat geloofde hahah. Ik weet waar mijn reislustigheid en mijn hart voor dieren vandaan komt en dat geef ik nu weer door aan onze dochter π. Ze heeft net zo'n hart van goud als mijn ouders.
Tien jaar nadat ze getrouwd waren kwam ik, ze waren super trots en blij met hun dochter π©·. Hun eerste dochter, twee jaar later kwam mijn zusje. Toen ik twee was zijn we verhuisd van Rotterdam waar nu nog mijn tante woont naar Best aan de Raadhuisstraat. Met name voor het werk van papa. Mama is gaan werken in het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven, daar is mijn zusje geboren. Ik heb ooit een keer meegekeken bij mama, toen ze moest werken als operatie assistente tijdens drie operaties.
We hebben een fijne jeugd gehad. Maar al vroeg bleek het verschil tussen mij en mijn zusje al heel duidelijk, totaal verschillend qua karakter. Ik leek meer op mama en zij op papa. Dat botste toen weleens en later vaker, maar we hebben ook fijne mooie tijden gehad. Mooie reizen gemaakt met onze ouders, o.a. mooie camper reizen, kerstreizen. Eerst met een tentje op vakantie, toen met een jeep met opbouw en slaapruimte, daarna met de camper, waar ik nu nog mooie reizen met onze dochter mee wil maken. En ook in hotels geslapen.
Reizen naar Noorwegen, Denemarken, Zweden, Oostenrijk, Spanje, Frankrijk. Ook ben ik samen met mama een keer met de camper weggeweest naar Frankrijk en toen hebben we aan de kust gestaan, super mooi, met uitzicht op zee. Dat was bijzonder wakker worden. Ook zijn we een keer met de boot op reis gegaan toe we kleiner waren in Engeland en bij Sue langsgegaan, familie van mama. Ik mocht toen helpen bij de sluizen, mijn zusje nog niet, ze was nog te klein, dat vond ze niet leuk. Terwijl het voor haar eigen bestwil was. Ook ben ik met mama samen met de Stena Line naar Londen gegaan, ook super leuk, we hebben samen nog in de stuurhut gezeten, echt aan het stuur en de stedentrip was ook heel bijzonder om dat samen te doen.
Kerstreizen hebben we gemaakt naar Praag, Wenen, Berlijn, Weimar, maar ook stedentrips naar Barcelona, Parijs, Londen. Teveel om op te noemen en skireizen naar Les Gets, waar een vriendin van mama, Jet een huis had. En de mooie reis die we gemaakt hebben naar Zuid- Afrika mijn mama, mijn zusje en ik. Papa wou niet mee, hij vond vliegen niet echt iets. Heel bijzonder en onvergetelijk. Het zijn en blijven mooie en kostbare herinneringen voor altijd.
Van de Raadhuisstraat gingen we eerst naar een flatje als overbrugging vlakbij de Leeuwerik school waar we toen op school zaten en daarna naar een nieuwbouwhuis aan de Zomereik in Best met een heel bos achter ons. Ik was toen geloof ik elf. Daar hebben we een hele fijne en mooie tijd ook gehad. Vlakbij het bos en BestZoo woonden we. We gingen graag wandelen in het bos bij Joe Mann en bij de Sonse Heide en naar de dierentuin daar. Mama heeft de abonnementen uitgevonden daar. Bij de Sonse Heide heb ik nog leren schaatsen. Zo bijzonder en daar ging ik nog regelmatig wandelen met mama en Shardey Lynn. We hebben daar ook samen op het ijs gestaan. Elk jaargetijde is mooi, vooral ook als er sneeuw ligt. Dan is het magisch mooi βοΈ. En mama is daar nu ook heel vlakbij. Heel bijzonder toen we daar waren schoot er op dat moment een eekhoorntje voorbij precies op die plek. Mama zei altijd als jij en Shardey Lynn langskomen, dan zagen we altijd een eekhoorntje in de tuin, dat was heel toevallig precies op die momenten kwam ze langs. Het was nu net of het eekhoorntje via mama wou zeggen, hier is het mooi.
Mijn zusje en ik gingen allebei naar het Bisschop Bekkers College in Eindhoven, elke dag met de fiets. Ook hebben we een bijzondere jeugd gehad en een super lieve mama die ons zelfs om drie uur 's nachts kwam ophalen als wij gingen stappen bij Stratumseind. Ze liet ons vrij, maar ook echt onszelf zijn en dat heb ik altijd zeer gewaardeerd. Daardoor hadden we geen geheimen voor mama en vertelden we echt alles, ook over vriendjes ππ.
Dit geef ik onze dochter ook mee. Je moet altijd jezelf kunnen zijn. Ontdek je talenten en kijk wat je echt wilt. We zullen je bij alles steunen. Kijk wat voor een mooi, bijzonder, lief en stoer meisje ze nu al is en hoe ze mensen nu ook al helpt en echt aan anderen denkt ook en hoe ze er nu mee omgaat dat ze haar opa en oma moet missen. Ze zei opa is al een ster aan de hemel en oma gaat een reis maken naar de hemel en dan zijn ze weer samen met Sem, mijn hond. Pas toen we thuiskwamen zag ze een hele felle ster π en toen zei ze mama; dit is volgens mij een nieuwe ster, dit is oma, denk jij dat ook, ja dat denk ik ook. Ze is en blijft altijd bij ons, voor altijd in ons hart π.
Shardey Lynn heeft een passie voor veel dingen, ook voor dansen en zingen. Dat is ook een passie van mij en mama. Zingen dan niet van mama, maar dansen heeft ze ook altijd leuk gevonden. Ze vond het heel bijzonder ook dat ik dansen en ballet zo leuk vond. Zij heeft zelf nooit aan ballet gedaan, hoewel ze dat wel wou. Dansen heb ik lang gedaan en nu nog steeds en ze was er altijd bij, bij al mijn dansvoorstellingen en zangoptredens en papa ook. Toen ik ging werken bij een theaterproducent, heb ik mama en papa ook mee kunnen nemen naar veel mooie dans en circusvoorstellingen, zelfs hun zoveel jarig huwelijk gevierd in het theater met veel vrienden en familie erbij. Ik heb veel mensen toen blij kunnen maken met een voorstellingskaartje, meerdere keren zelfs ook. Ik dacht ook aan anderen, net zoals mama en Shardey Lynn nu ook π.
Ook heb ik bijzondere herinneringen aan de tijd dat ik in Rotterdam op de dansacademie zat en met de trein daarheen ging en ook door mijn tante Marjo werd opgehaald.
Onze familie en vrienden van mijn ouders woonden allemaal nog in Rotterdam of in de buurt daarvan. Vroeger als kleine meisjes gingen we met mama en papa vaak langs en dan combineerden we bezoekjes. Dat regelde mama altijd en wij gingen wel mee hahah. We gingen dan bijvoorbeeld langs haar mama, onze oma, langs haar zus, onze tante en langs haar vriendinnen of vrienden van mijn ouders en hun kinderen. Dat was altijd heel gezellig. Ze nam voor iedereen ook altijd een tas mee met van alles en dat heeft ze altijd voor iedereen gedaan. Ook zelfs als ze pas nog bij ons op bezoek kwam, ze kwam nooit met lege handen.
De knuffels die ze spaarde voor haar kleinkinderen bij de Lidl, elke keer rond onze verjaardag was die actie en dit keer heeft Shardey Lynn nu voor haar ook gespaard. Mama wou graag sla Sem (zo heette mijn hond) zei ze en die heeft ze van Shardey Lynn gehad. We hadden nu ook met z'n drieën gespaard voor de Alzheimer armband en betekenisvolle bedeltjes. Mama koos nu o.a. voor de twee hartjes met love, het vergeet menietje, het klavertje vier en het engeltje. Heel bijzonder en we steunden hiermee gelijk Alzheimer Nederland.
Ook de tuinfeesten die mama organiseerde waar iedereen bij was, vrienden, familie, buren en wat ze allemaal klaarmaakte voor iedereen. Onder andere de super lekkere fruit bowl, de beroemde appeltaart en ijstaart, haar ham/prei salade, gevulde eitjes. Zelfs toen ik werkte bij de Rechtbank wou iedereen wel een stukje van haar appeltaart hebben als ik dan jarig was.
In Best zelf hebben ze ook lieve vrienden gemaakt en hebben we lieve buren. Ze heeft daar een goede vriendin gekregen Ria en dat is altijd gebleven. Ria vertelde dat mijn ouders met ons daar kwamen wonen en ze kenden mijn ouders toen nog niet, ze had een moeilijke tijd op dat moment en mijn moeder vroeg of ze iets voor haar kon doen en toen is hun vriendschap begonnen. Dat geeft aan hoe warm en liefdevol mama was voor de mensen om haar heen π©·. Haar liefde gaf ze onvoorwaardelijk π©·.
In het middelste huis aan de Provenierssingel te Rotterdam is mama opgegroeid.
Mama hier als klein meisje π
Mama was hier creatief bezig, ze was aan het schilderen. De passie voor tekenen en schilderen hebben Shardey Lynn en ik van mijn mama en papa.
Haar jeugd
Mama links in haar gele jurkje, hier lijk ik echt op haar π.
Wachten op de trein samen met papa ook π. Coole baard papa hahah.
Mama π Papa π
Samen tijdens 1 van hun reizen π
Mama π samen met papa op pad en volgens mij hier ook met haar zussen erbij, altijd ondernemend ook. Ook iets wat we meegekregen hebben van onze ouders π.
Mama aan het dansen π
Mijn mama π©·
Shardey Lynn en ik π, wat lijken we op mama π©· en hier leek Shardey Lynn ook een engeltje, dit was tijdens de turnvoorstelling van Shardey Lynn waar ze turnde op het nummer van de Indische Waterlelies van de Efteling waar mama ook bij wasπ, ze was net zoals ik heel trots op haar. Een trotse mama en oma.
Heel grappig op 8 mei 2026 zei Shardey Lynn met de hond uitlaten, mama we moeten een keer een waterlelie pakken en daar nummer 9 op plakken, ik zei omdat we op nummer negen wonen en toen oh ja, wij wonen op Waterlelie 9 hahaha.
Shardey Lynn hier met mijn bruidsmeisjes jurk aan en haar hondjesknuffel, haar eerste knuffel die ze samen met oma had uitgezocht en die ze van haar gehad heeft en nog steeds heeft π. De jurk had ik vroeger aangehad bij de bruiloft van mijn tante Trix, zusje van mijn mama. Voordat Shardey Lynn het droeg had ik het willen inlijsten, maar heel bijzonder dat ze het ook gedragen heeft, het is nu niet echt heel meer, want ze droeg de jurk echt heel vaak en overal, met haar dieren, buiten, bij oma, ze danste erin, ze was een prinsesje, maar nu heeft zij er ook veel plezier van gehad en het stond haar heel mooi π en dat is veel meer waard.
Mijn prachtige ouders π toen ze gingen trouwen. Deze foto is gemaakt in Rotterdam, in het park bij de Euromast. Deze foto heb ik ook in een lijstje thuis staan ππ«π¦πΉπΏοΈπ. De jurk die mama draagt heeft ze zelf gemaakt, hoe knap π.
Mijn ouders net getrouwd π©·. Ze stralen helemaalπ
Mama en papa bij de Euromast π
Trouwfoto's van mama en papa gemaakt in het park bij de Euromast in Rotterdam π
Mama links met haar mama en papa rechts π
Mama met Natasja het rolstaartbeertje π
Mijn prachtige mama met hun slang π
Mama hier op een kameel in Tunesië waar ze samen met papa is geweest.
Mama π en Papa π
Ik ben hier net geboren, samen met mijn mama π en oma π
Ik samen met mama en papa, mijn 1ste verjaardag π.
Mijn eerste Kerst π² met mama samen op de foto π
Ik samen met politiehond Benno volgens mij π
Ik π, ik heb precies zo'n zelfde foto van Shardey Lynn π, die zal ik later nog toevoegen, deze moet ik even opzoeken.
Met z'n vieren bij Burger Zoo, we zijn vroeger bij alle dierentuinen in Nederland geweest en dat doen we nu nog even over met onze dochter π©·. Ook als we op vakantie waren gingen we daar naar de dierentuin.
Heel bijzonder in Duitsland zijn we bij een dierentuin geweest waar ze een panda hadden. Dat was bijna nergens. Toen eerst bij Pairi Daiza in België, daar ben ik nog met Ferry geweest toen ik zwanger was van Shardey Lynn met mijn verjaardag en toen ze een paar jaar was en ook met Jayden erbij.
Toen ik zwanger was van Shardey Lynn kwam er een vrouw naar me toe in de winkel bij Pairi Daiza, toen ik naar edelstenen keek en ze zei, jij krijgt een meisje een dochter, een heel bijzonder meisje een sterrenkind β. Dat was heel apart, volgens mij wisten we toen net dat we een meisje kregen. Ze is inderdaad een heel bijzonder meisje. We kijken ook vaak samen naar de sterren en dan zegt ze, daar is opa en daar is Sem, die is aan het rondrennen met een hele grote stok hahah. En ze zegt oma is nu ook een ster, de felste ster aan de hemel en ze zijn nu samen, oma en opa en Sem π«.
Pairi Daiza is een hele mooie dierentuin, die we zelf ontdekt hebben jaren geleden. Volgens mij toen nog onbekend voor veel mensen. Hoewel ze zelf nu meer doen aan naamsbekendheid ook in Nederland met een eigen programma op tv. En er is nu in Nederland ook een dierentuin met panda's, dat is in Rhenen. De panda's zijn met een uitwisselingsprogramma vanuit China gekomen, dus hoe lang ze blijven is altijd onzeker. Wel zijn er hier panda's geboren ook in Pairi Daiza en wij hebben die baby panda's gezien π.
We gingen ook graag naar Blijdorp en daar willen we binnenkort weer een keer naartoe daar is nu pas een zebra geboren π. Mama, ik en Shardey Lynn vinden zebra's, mooie dieren. O.a. ook olifanten en panters. De zwarte panter vond mama 1 van de mooiste dieren. Heel sterk en krachtig zijn ze, net zoals haar. Deze mooie dieren heb ik ook met mama en Rebecca samen in het Kruger Park in Zuid-Afrika gezien π.
Bij Blijdorp heb ik toen ik zwanger was van Shardey Lynn een panda knuffel gekocht, deze heeft ze nu nog steeds en laatst hadden we die meegenomen naar mama. Ondanks dat ze geen panda's in Blijdorp hebben, had ik toch voor deze knuffel gekozen. Misschien juist omdat het zulke bijzondere dieren zijn en omdat ik dat vroeger al vond en ook omdat ik voor het Wereld Natuur Fonds heb gewerkt als teamcoördinator en tijdens een evenement zelf het pandapak heb aangedaan, echt heel grappig en leuk was dat om een keer mee te maken en alle kinderen vinden het helemaal geweldig.
Ik samen met mama en mijn zusje π.
Ik links met mijn zusje Rebecca rechts, tijdens 1 van onze vakanties met mama en papa, met de tent nog volgens mij ππ
Ik bij de hertjes, deze dieren hebben we ook altijd bijzonder gevonden π. Ik ga nu nog regelmatig met Shardey Lynn naar de hertjes bij ons in de buurt om een appeltje te geven π.
Ik, links vooraan op balletles. Rond deze leeftijd zat ik op ballet en Shardey Lynn op turnen, maar thuis danst ze graag en ze maakt zelf de choreografie en de dansjes van de muziek clips ziet ze één keer en dan doet ze het al na, zo knap π. Ze heeft het ritme en dansgevoel van haar mama π©·π.
Ook op de trampoline doet ze danskunstjes in de lucht. Deze trampoline heb ik van mama gehad voor mijn verjaardag vorig jaar voor Shardey Lynn π. Ze heeft er veel plezier van en ik ook, ik spring wel met haar mee, maar die salto's doe ik haar niet na hahah.
Dansmove van Shardey Lynn op de trampoline π
Hier kreeg ik rolschaatsen, rond dezelfde leeftijd ongeveer als Shardey Lynn nu. En ze rolschaatst wat af nu haha. Samen met de rolschaatsen de hond uitlaten, naar de speeltuin, naar de winkel, in de auto, naar een vriendinnetje, alles moet kunnen toch. Dat vind ik ook.
De step gaat ook vaak mee en fietsen doen we ook graag. En wandelen met alle dieren haha. Niet alleen de hond gaat mee, maar ook een keer Blacky onze kitten naar het stemlokaal (Blacky zo heeft ze haar kitten genoemd, die ons heeft gevonden bij de school van Shardey Lynn, toen nog maar 8 weken oud en rond drie juli 2025), papa is 3 juli 2018 overleden π. En Elsa haar konijn nam ze een keer mee naar het strandje aan het Esmeer hier en daar ging ze mee wandelen, rennen, waar ik de nieuwjaarsduik ook een keer heb gedaan en waar onze boot Senna ligt in de haven.
Shardey Lynn met haar rolschaatsen buiten in de straat bij ons achter. We zagen deze getekende bloem van krijt, door een vriendinnetje van haar gemaakt π.
Zo mooi wat ik heb mee gekregen van mijn ouders geef ik door aan onze dochter en zij hopelijk weer aan haar dochter, als ze die ooit zou krijgen. Maar dat wil ze niet, zegt ze nu. Ze zegt ik wil dat jij altijd mama blijft. Ik zei, ik blijf ook altijd jouw mama dat zal nooit veranderen ππ©·.
Hier vond ze een vlinder π¦ toen ze aan het rolschaatsen was. Heel bijzonder hoe wij altijd dingen zien, die anderen niet zo snel zouden zien.
Ik π
Shardey Lynn π©·
Hier heeft Shardey Lynn zelf haar haar zelf gedaan met allemaal vlinders, ook speciaal voor mama, haar oma. Ik had toen ook een vlinder in mijn haar, dat had zij gedaan bij mij. De vlinders hadden we eerder gekocht en mama vond ze heel mooi.
Ik met Shardey Lynn samen in het bos. Hier heeft ze een jasje aan die ik ook vroeger heb aangehad π
Met z'n vieren samen eten tijdens het kerstdiner bij 1 van onze bijzondere Kerstreizen π. Elk jaar ging papa de mooie kerstbrochure halen en daar kozen we een mooie reis uit. De mooie kerstreizen die we o.a. gemaakt hebben waren naar Praag, Wenen, Berlijn, Weimar... In Praag waren ze toen nog niet zo bekend van de sfeer tijdens de diners, dat heb ik er even ingebracht ππ, kaarsjes, muziek, dansen π. Onvergetelijk wat een mooie steden ook. En vaak keken we 's avonds in het hotel de film Sissi, die draaiden ze toen vaak.
Met mama en Rebecca in Zuid-Afrika, hier samen met mama op de foto π
Skiën in les Gets π
Samen in de sneeuw, we hebben sneeuw altijd geweldig gevonden en nog steeds en Shardey Lynn ook βοΈ.
Mama was echt altijd aan het helpen, geen klus was te groot of te klein, mama en papa hielpen ons echt altijd, als Rebecca en ik weer een nieuw huisje, woning, studentenwoning appartementje, flatje hadden en meestal viel dit ook ongeveer tegelijk haha. En we kregen met verhuizen altijd hulp van lieve vrienden.
Mama was dan meer van het behangen en verven en papa van de vloeren leggen. Heel handig waren ze allebei. Thuis in Best heeft papa ook de hele zolderverdieping gemaakt, mijn kamer toen. Eerst sliepen Rebecca en ik op de 1ste verdieping waar we allebei een kamer hadden en daarna ging ik naar zolder. Mijn kamer op de 1 ste verdieping werd o.a de studeerkamer van papa en daar stonden ook al hun fotoalbums.
π Mama, Rebecca & ik bij de trouwerij van onze tante Sylvia, zusje van mijn vader.
Mama met haar mama π
Mama, Papa en ik π
Mama, ik en Rebecca π
Mama was bij de geboorte van onze dochter, ons wondertje Shardey Amber Lynn π©·. Ze is geboren op 22 augustus om 12.02 uur. De mooiste dag van mijn leven, toen maakte zij mij haar mama π©· en mijn mama haar oma π©·
Shardey Lynn met mama, dit was rond september 2018. Shardey Lynn net een maandje oud π.
Shardey Lynn met mama, hier was ze weer wat ouder π. Shardey Lynn hier met haar paardjesknuffel. Ze houdt van knuffels en haar eerste knuffel van oma het hondje heeft ze ook nog steeds π. Ze heeft ook een echt veulentje.
We hebben een keer de bevalling van veulentjes en lammetjes meegemaakt. Heel bijzonder. Shardey Lynn had een hele speciale band met 1 veulentje, ze kwam altijd naar haartoe, een vriend van ons heeft het veulentje voor haar gehouden. Ze heeft haar Spikkel genoemd, hahah hoe denk je dat ze aan haar naam is gekomen, ja ze is gespikkeld π. We gaan regelmatig bij haar langs en toevallig was ze de laatste tijd ook in de buurt van mama.
Shardey Lynn hier samen met haar lievelings knuffelhondje die ze van haar oma heeft gehad π in het zwembad bij de SS Rotterdam, waar mijn opa heeft meegeholpen met de bouw van de hutten.
Met mama samen naar Londen π, hier samen in de stuurhut van de Stena Line.
Ik samen met Shardey Lynn op het ijs βοΈ. Iets wat we nog vaker samen zullen doen π. Geleerd van mijn ouders bij de Sonse Heide en wij hebben het onze dochter geleerd π©·. Hier was het 1 van de eerste keren voor haar op het ijs, maar ze kan het nu al heel goed βοΈβΈοΈ. Deze foto heeft mama ook π
Mama en ik π
Papa en mama π
Shardey Lynn en ik π
Mama en Shardey Lynn π
Met z'n drieën π©· deze foto is gemaakt met de verjaardag van Shardey Lynn, 22 augustus 2025 toen ze zeven jaar werd π©·.
Een mooie herinnering en deze foto koos mama voor het lampje die we voor haar hadden gemaakt met de Spotify design, het nummer was bezig, One Moment in Time π en stond op 3:10, 3 oktober haar verjaardag en eindigde op 11:22 een heel lang nummer haha. De 11 staat voor 11 april, mijn verjaardag en 22 voor 22 augustus, Shardey Lynn haar verjaardag.
Allemaal heel symbolisch en zo zijn wij. Dat maakt alles in het leven bijzonder. Je ziet dan heel veel dingen anders π. Als je positief naar dingen kijkt en je verwondert om de dingen om je heen, dan zie je dat er heel veel is, wat een ander niet zou zien.
22 april 2026 de dag dat we afscheid namen, 23 april 2026 was haar mooie en bijzondere herinneringsdienst.
Tijdens haar dienst keken we samen met haar ook op de mooie natuur om ons heen. Het nummer River Flows hoorden we, daarna staken haar kleinkinderen een kaarsje aan met de muziek van de Arms of an Angel.
Daarna heeft Rebecca haar persoonlijke verhaal verteld. Daarna kwam het nummer Memories van de Cats.
Tijdens een nummer kwamen mooie beelden van mamaπ, van onsπ©·, met papaπ, van vroeger en van nu met mama en ons en met haar kleinkinderen π voorbij. Ik had ook een heel persoonlijk verhaal, het is mooi dat we allebei ons eigen verhaal hadden wat het heel mooi en bijzonder maakte π. Mooie herinneringen die heel dierbaar zijn en voor altijd blijven. Hierna kwam het nummer No Goodbyes van Celine Dion wat ik persoonlijk een heel mooi nummer vind ook. En mama vond de muziek van Celine Dion ook heel mooi. Ik heb ooit het nummer I'm Alive van haar gezongen waar mama bij was bij de eerste Idols en we hadden geoefend met een vriendin van haar werk die piano kon spelen.
Heel dankbaar voor mama en papa, dat zij mijn/ onze ouders zijn. Mijn lieve mama en een lieve oma voor Shardey Lynn en al haar kleinkinderen en ondanks dat Shardey Lynn papa, haar opa nooit gekend heeft, heeft ze hem leren kennen door mij. De verhalen houden ze levend en voor altijd bij ons, in ons π©· π«.
Ria heeft haar persoonlijke verhaal verteld als vriendin van mama.
Hierna heb ik het nummer Milele gezongen van de film Mufasa. Het betekent dat er een plek is in ons hart π©· waar we voor altijd samen kunnen zijn. Het was heel emotioneel op dat moment, ik ben heel dankbaar dat ik het ook eerder gezongen heb voor haar met Shardey Lynn samen. Ze vond het heel mooi zei ze.
Hierna kwam het nummer van Heb je leven lief van Liesbeth List, ook een foto van mama en haar samen. Toen ze 50 was geworden hadden we etentje met z'n vieren met verschillende gangen, tijdens de gangen door zong ze een liedje. Heel bijzonder vond mama dat en wij om haar zo te zien π.
Tijdens de persoonlijke verhalen kwam er een beeld van ons samen met mama. Bij mij ook met Shardey Lynn erbij, de foto die hierboven staat π.
We hadden ook een foto van mama met een bos bloemen die ze een keer had gegeven met mijn verjaardag. Deze foto staat hier als enelaatste. Deze kwam elke keer terug, ook op het kaartje die we na afloop meegaven en ook het kaartje waar iedereen haar of zijn mooiste herrinnering kon delen aan ons. Met het vergeet menietje.
Als laatste kwam het nummer Conquest of Paradise, panfluit nummer wat mama heel mooi vond en we veel geluisterd hadden nog. Deze panfluit muziek had Shardey Lynn op cd gevonden voor haar π. Het lijkt me ook bijzonder om dat panfluit te leren spelen. We zijn hierdoor nog op bijzondere panfluit artiesten gekomen. Iets bijzonders brengt je weer iets bijzonders π.
Voor Moederdag kreeg ik o.a. van Shardey Lynn een mooi zelfgemaakt lijstje met bloemetjes paars en blauw, vergeet menietjes zei ze π en roze hartjes π©· met de tekst zelf geschreven voor de liefste mama π. Ook blauwe oorbellen met drie steentjes symbolisch voor mama, haar en ik. En nog een paar bedeltjes, waarvan 1 met een hartje wat staat voor dankbaarheid, een rode dat staat voor energie, rood vond mama nu mooi. Vroeger ook geel, maar ook blauw en groen. Deze bedeltjes hadden we ook voor haarzelf. Ze zei ik draag het rode energie steentje voor oma π. En haarspeldjes voor ons met sterren en een βπ. En mooie bloemen die we ook nog met Moederdag bij mama hebben gebracht en daarna zijn we BestZoo geweest. Een mooie route langs de Sonse Heide en het bos. We hebben jonge panters gezien en baby dieren waaronder een super schattig geitje die ze dan weer mee naar huis wou nemen, haha ze lijkt echt op haar mama π©·.
Wat me heel bijzonder lijkt, als mensen dat blijven doen. Deel je mooiste herrinnering aan Conny. Dat kan via het contactformulier of stuur een mail naar vanesshardeylynnversteegen@hotmail.com
Super dankbaar daarvoor, alvast bedankt liefs van ons.
Het nummer Milele van de film Mufasa. Deze film hebben we samen met onze dochter gezien en het had een bijzondere indruk op ons gemaakt.
Milele betekent voor eeuwig, altijd. Er is een plaats in ons hart π waar we voor altijd samen kunnen zijn.
Dit nummer heb ik samen met Shardey Lynn voor mama gezongen π. Ook heb ik dit nummer gezongen met haar herinneringsdienst.
Shardey Lynn heeft hier mijn bruidsmeisjes jurk aan π. Ik heb een foto waar ik deze jurk aan heb, rond dezelfde leeftijd als Shardey Lynn hier. Ik denk dat ze hier vier jaar was. Deze zal ik ook nog opzoeken π.
Deze prachtige bos bloemen is samengesteld door alle lieve mensen die er voor mama en voor ons waren πΉ met haar herinneringsdienst.
We hadden aangegeven dat we het bijzonder zouden vinden als iedereen één losse onverpakte bloem zou meenemen. Het is echt prachtig geworden. We zijn wel benieuwd wie welke bloem speciaal voor haar heeft meegenomen π. Nogmaals heel veel dank hiervoor en dat jullie er die dag waren voor mama en voor ons π©·.
Onze prachtige dochter, ze had haar haren speciaal zo gedaan die dag voor mama, haar oma. Bijzonder mooi met allemaal vlinders π¦. Ze had bij mij ook een vlinderspeld ingedaan en mama heeft deze vlinder spelden nog gezien en vond ze heel mooi π.
Shardey Lynn speelde hier laatst nog piano bij haar oma π©·
Mama en ik samen π ook met Shardey Lynn haar verjaardag, 22 augustus 2025.
Shardey Lynn en ik samen π. Soortgelijke foto als de foto hierboven van mama en mij π
Dit lijstje heeft Shardey Lynn speciaal gemaakt voor Moederdag π©·. Ze zei mama het zijn vergeet menietjes in meerdere kleuren roze, paars en blauw π«π©·ππ. Hoe bijzonder en symbolisch, het vergeetmenietje hebben we op het kaartje van mama, haar oma staan π. En roze hartjes met de tekst voor de liefste mama π.
Hieronder foto's samen met onze dochter uitzoeken van mama vroeger, mama en papa samen, van papa vroeger, van ons vroeger, van ons nu π©·
Hier ziet ze de foto's van papa vroeger als timmerman π
Hier ziet ze de mooie foto's van mama in haar gele jurkje en papa met zijn stoere baard π
Hier kijken we samen naar de trouwfoto's van mijn mama en papa, haar oma en opa π. Ze heeft een foto van mij op haar borst geplakt die ze mooi vond π, die wou ze hebben van haar mama π©·. Deze foto is gemaakt een keer met zingen daar waren mama en papa ook bij π.
Mijn prachtige meid, kijkt hier naar hun foto's samen van vroeger. Mijn mama was ook van de foto's maken net zoals wij π.
Mijn mooie mama en Shardey Lynn haar oma, love you forever π. Deze foto is gemaakt een keer met mijn verjaardag toen gaf ze mij deze bloemen π.
Ze was er altijd voor iedereen, ze gaf zonder iets te vragen, liefdevol en zorgzaam. Haar liefde gaf ze onvoorwaardelijk. Ze is voor altijd in ons hart π
Reactie plaatsen
Reacties